Opći uvjeti

Web trgovinu dostupnu na web adresi www.volos.hr uspostavio je VOLOS, obrt za proizvodnju, trgovinu i usluge, vl. Dino Turković, Ulica hrvatskih branitelja 7, Čakovec, Hrvatska, OIB: 85699962356 (U daljnjem tekstu: Volos), upisan u Obrtni registar Međimurske županije pod matičnim brojem 98313282

Opći uvjeti web trgovine Volos sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini, važećim na području Republike Hrvatske

Ovi opći uvjeti i odredbe primjenjuju se na korištenje Volos web trgovine na web adresi www.volos.hr uključivo sa svim podstranicama, kao i društvenim mrežama obrta (Facebook, Instagram) i na kupnju tamo dostupnih proizvoda. Molimo Vas da pažljivo pročitate ove uvjete i odredbe prije korištenja. Vaša suglasnost s ovdje navedenim uvjetima i odredbama je preduvjet za izvršavanje kupnje.

Opći uvjeti mogu biti promijenjeni u bilo kojem trenutku bez prethodne obavijesti, stoga Vam preporučujemo da pročitate ovaj tekst prilikom ponovnog korištenja web trgovine kako bi se upoznali s mogućim promjenama

Uvjeti korištenja

Volos se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja je na bilo koji način vezana za korištenje ovih web stranica, uporabom ili zlouporabom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati Vama ili bilo kojoj trećoj strani korištenjem sadržaja ovih web stranica. Volos ne odgovora za troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i druge elektroničke uređaje za pristup našim stranicama te troškove podatkovnog prometa prilikom narudžbe ili korištenja ovih web stranica.

Trudimo se da informacije o artiklima budu točne i ažurne, ali se ograđujemo od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama i ne preuzimamo odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na stranicama te točnost objavljenih informacija.

Fotografije, opisi i prikazi proizvoda na stranicama su samo primjer. Budući da je svaki proizvod ručno rađen prema Vašoj narudžbi, neće izgledati identično prikazanom. 

Odabir proizvoda – naručivanje

Nakon što ste odabrali boju, veličinu i ostale atribute odabranog proizvoda, svoj odabir završavate klikom na ikonu “Stavi u Košaricu” ispod željenog proizvoda. Nakon što ste stavili u košaricu sve artikle koje želite kupiti, pri vrhu stranice kliknite na “Vidi Košaricu”. Otvorit će se nova stranica na kojoj možete pregledati sve odabrane artikle, mijenjati ih i dodavati nove. Kada ste završili s odabirom, kliknite na “Završi Narudžbu”. Vašu narudžbu ćemo smatrati zaključenom u trenutku kad unesete svoje podatke za dostavu, odaberete i potvrdite način plaćanja te odaberete način dostave.

Plaćanje

Odabir načina plaćanja naznačite prilikom zaključenja narudžbe birajući između tri raspoloživa načina:

Virmanski, uplatom na bankovni račun br. HR1724840081135222762 kod Raiffeisenbanke e-bankingom iz svog doma.


Fizičkom uplatom na šalteru banke

Podaci za plaćanje:
Primatelj: Volos, Vl. Dino Turković
IBAN: HR1724840081135222762
Model: 00
Poziv na broj odobrenja: broj Vaše narudžbe koji će biti poslan na Vašu e-mail adresu odmah po zaključenju narudžbe.
Opis plaćanja: “Volos narudžba br. ###”

Ako Vaša uplata ne bude vidljiva na našem računu u roku od 48h od izvršene narudžbe, a ne javite nam se, smatrat ćemo da ste odustali od kupnje i narudžbu ćemo stornirati.

Plaćanje pouzećem – ako želite Vašu narudžbu platiti pouzećem, molimo Vas da prilikom dovršenja narudžbe odaberete opciju dostave pouzećem, kao i opciju plaćanja pouzećem.

Iznos poštarine ovisi o visini iznosa naručenoga:

Za narudžbe vrijednosti do 70,00 € cijena slanja i pakiranja za plaćanje virmanom ili općom uplatnicom iznosi 4,66 €, dok za narudžbe iznad tog iznosa ne naplaćujemo trošak poštarine.

Za narudžbe kod kojih ste odabrali slanje pouzećem poštarina iznosi 5.66€.

Cijene

Sve navedene cijene izražene su u Hrvatskim kunama i ne sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV) jer prodavatelj nije u sustavu PDV-a. (Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 90 Zakona o PDV-u). Ponude i cijene za specijalne akcije vrijede do isteka roka koji je naveden na samoj stranici ili do isteka zaliha. U cijenu nisu uračunati troškovi dostave.

U izvanrednim slučajevima administrativne pogreške u iskazivanju cijene proizvoda na stranicama web trgovine, nismo obvezni sklopiti ugovor o kupoprodaji po nepovoljnim uvjetima. Ako do takvog slučaja dođe, ponudit ćemo Vam, bez obveze, da proizvod kupite po ispravnoj cijeni. U slučaju da Vam to ne odgovara, sav prethodno plaćeni iznos će Vam biti vraćen.

Pakiranje i slanje

Naručeni proizvodi manjeg volumena i mase dostavljaju se kao pismovna pošiljka u kuverti od čvrstog narančasto-žutog papira, iznutra obloženog folijom s mjehurićima zraka.

Pošiljke većeg volumena i mase dostavljaju se kao standardni paketi, u standardnoj kartonskoj kutiji.

Rok dostave naručenih proizvoda je 2-10 radnih dana nakon dovršene proizvodnje.

Okvirno vrijeme proizvodnje je istaknuto na svakom proizvodu, a za svako veće odstupanje ćemo Vas obavijestiti i imat ćete priliku odustati od narudžbe. 

Preuzimanje

Prilikom preuzimanja, molimo Vas da provjerite stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirate pošiljku dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Ako kao kupac ne primite robu ili  obavijest o isporuci  u očekivanom vremenu nakon slanja, dužni ste nas o tome hitno obavijestiti kako bismo mogli provjeriti što se dogodilo s Vašom pošiljkom te pravovremeno reagirati.

Ako kao kupac odbijete primiti robu koju ste naručili uz plaćanje pouzećem, kao prodavatelj pridržavamo pravo tražiti od Vas nadoknadu svih troškova vezanih uz isporuku (trošak dostave i povrata robe putem dostavne službe).

Reklamacije na materijalne nedostatke proizvoda i povrat

Obvezujemo Vam se isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i odgovara opisu proizvoda. Ako primijetite neki materijalni nedostatak (oštećenje ili nefunkcionalnost  proizvoda prilikom preuzimanja pošiljke), molimo da nam nekorišten proizvod vratite u roku od 14 dana od primitka. Sve takve, opravdane pritužbe otklonit ćemo tako da ćemo Vam zamijeniti neadekvatan proizvod o vlastitom trošku uključujući i trošak dostave ili Vam nadoknaditi puni iznos proizvoda. Ako ste proizvod oprali ili koristili, nažalost nećemo ga moći primiti i uvažiti reklamaciju.

Reklamacije oštećenja uzrokovanih neispravnim korištenjem proizvoda, neadekvatnim održavanjem ili grubim postupanjem, nažalost nećemo moći uvažiti u smislu zamjene novim proizvodom ili povratom novca, ali ako bude moguće, popravit ćemo proizvod kako biste ga i dalje mogli koristiti. 

Prirodna koža može imati manje površinske nepravilnosti poput ožiljaka ili bora. Ako ima većih nepravilnosti na koži koja nam je trenutno dostupna poslat ćemo Vam slike te ćete moći odlučiti želite li da uključimo to u dizajn, da pričekate dok ne bude dostupna koža bez nepravilnosti ili da Vam vratimo novac i otkažemo narudžbu. Takve nepravilnosti se ne smatraju nedostatkom na proizvodu.

Zakonsko jamstvo na proizvode

Prema Zakonu o zaštiti potrošača jamstvo od 2 godine vrijedi na sve proizvode koje kupite od nas. To vam osigurava mogućnost besplatne zamjene ili popravka proizvoda ili povrata novca – ako se dokaže neispravnost proizvoda.

Ako kupljeni proizvod postane neispravan unutar 12 mjeseci, pretpostavka je da je problem postojao kad ste zaprimili, odnosno kupili robu. Mi ćemo na svoj trošak utvrditi je li to zaista tako ili je do neispravnosti nastalo zbog pogrešaka prilikom korištenja.

Ako vaš proizvod postane neispravan nakon 12 mjeseci, i dalje ćete imati pravo na povrat, zamjenu ili popravak bez nadoplate, no morat ćete sami dokazati da je problem postojao u trenutku kad ste kupili proizvod, odnosno da vam je prodan neispravan. U tom slučaju, vjerojatno ćete morati pozvati stručnjaka da to dokaže.

Obavijest o podnošenju prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07,125/07,79/09 I 89/09,133/09,78/12,56/13 I 41/14,110/15,14/19) obavještavamo potrošače da pritužbu ili prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

VOLOS, vl. Dino Turković, Ulica Hrvatskih Branitelja 7, 40000 Čakovec

 ili na e-mail adresu: volos@volos.hr

Uz prigovor molimo , dostavite i ime i prezime i adresu. Kako bismo Vam u roku od 15 dana mogli dostaviti pismeni odgovor na Vašu prigovor, te tako utjecati na poboljšanje kvalitete i vaše zadovoljstvo.

Ako unutar 3 radna dana ne dobijete potvrdu da je Vaš e-mail primljen, molimo Vas nazovite nas zbog mogućnosti da ga je spam filter zaustavio

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Temeljem članka 72. stavka 2. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 kao potrošač imate pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu (odustati od kupnje u ovom webshopu) u roku od 14 dana od primitka proizvoda od čije kupnje želite odustati.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kad nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Robu vratite ili je predajte nama na adresu VOLOS, vl. Dino Turković, Ulica Hrvatskih Branitelja 7, Čakovec bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe

Prema čl. 97. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača, nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po Vašoj specifikaciji ili koja je jasno prilagođena Vama. To se odnosi na sve proizvode koje se rade po narudžbi i izrađuju prema posebnim zahtjevima i proizvode koji se rade po točnoj mjeri.

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, u slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti ustanovi za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

U slučaju da se radi o potrošačkoj pritužbi na trgovca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, pritužbu možete podnijeti jednom od sedam notificiranih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova:

  1. Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
  2. Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje, Zagreb, Martićeva 71/I;
  3. Profi Test d.o.o., Centar za mirenje „Medijator“, Bjelovar, Petra Hektorovića 2;
  4. Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
  5. Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I;
  6. Sud časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II;
  7. Centar za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II.

Osim toga možete svoju pritužbu podnijeti online  putem platforme Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta koja omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.

Pristup platformi:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Za sva pitanja dostupni smo na e-mail adresi volos@volos.hr ili na broj telefona +385 99 555 88 77.